Klachten en garantie

We maken en versturen onze producten met veel zorg en doen ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht is Keukenboeren aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt, neem je binnen een redelijke termijn contact op met Sanne van Keukenboeren. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien je tijdig contact opneemt, zorgt Keukenboeren voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Heb je een klacht? Neem dan allereerst contact op met Sanne van Keukenboeren.  

Mochten we samen niet tot een oplossing komen, dan kun je je wenden tot WebwinkelKeur. Indien de webwinkel is aangesloten* zal WebwinkelKeur gratis bemiddelen.

Als ook dat geen oplossing biedt, heb je de mogelijkheid om je klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door jou als consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Ook is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

*Je kunt hier controleren of Keukenboeren een lopend lidmaatschap heeft.

Rotpot & materialen

workshops & EVENTS